Mam problem z operatorem…

Mam problem z operatorem komórkowym, może ktoś miał podobną przygodę i doradzi co dalej robić.

Moi rodzice mają dwa abonamenty w #virginmobile. Przez cały dzień nie mogłam się do nich dodzwonić (nawet nie było żadnego sygnału czy piknięcia – od razu rozłączało), ale podejrzewałam, że to kwestia jakiejś awarii, w końcu czasami się zdarzają. Nie mogąc jednak znaleźć w internecie żadnej informacji na ten temat, postanowiłam zadzwonić wieczorem na infolinię i zapytać o co chodzi. Pan konsultant nie bardzo wiedział, porozmawiał się z innym działem i po 20 min wrócił na linię. Poinformował mnie, że numery zostały zablokowane z powodu naruszenia regulaminu, konkretnie o wykonywaniu połączeń międzynarodowych(?) i nie będą już aktywne. Poprosiłam aby wskazał mi numery na które rzekomo było dzwonione, ale niestety nie był w stanie udzielić mi takich informacji. Rozłączyłam się bo mocno mnie wryło, zadzwoniłam ponownie po kilku minutach. Inny konsultant od razu miał już widoczną informację o nałożonej blokadzie. Gdy tylko ją zobaczył zaczął być dość niemiły i rozmowa była już nerwowa. Poprosiłam o podanie więcej szczegółów – nie był w stanie. Poprosiłam o podanie punktu regulaminu, który został naruszony – nie wiedział. Poprosiłam o poradę co dalej zrobić w takiej sytuacji – nic już nie można zrobić. Poprosiłam o podanie konkretnej przyczyny zablokowania numerów – „blokada została nałożona na wniosek operatora P4”. Pytam o dokładniejsze szczegóły, jakiś konkretny powód – proszę skontaktować się z operatem P4. Generalnie podobno w VM nie załatwię już nic, twierdzą, że nic nie mogą zrobić, numery zostały zablokowane na stałe, a polecenie przyszło od podmiotu nadrzędnego (P4) i na jego zlecenie została założona blokada. Zadzwoniłam więc na infolinię @play_polska, ale usłyszałam dokładnie to czego się spodziewałam – oni nic nie mają wspólnego z tą sprawą, nie są w stanie mi pomóc i muszę spróbować to wyjaśnić z VM, ponieważ to u nich mam abonament. Nie mam zielonego pojęcia co dalej zrobić. Gdyby chociaż ktokolwiek powiedział mi skąd ta blokada, moglibyśmy się jakoś do tego ustosunkować, coś wyjaśnić. Niestety nikt „nie jest w stanie”.
Dodam tylko, że:
– jeden numer został przeniesiony z #play prawie dwa lata temu, drugi został założony jako kompletnie nowy (oba podpięte pod mamę),
– oba abonamenty opłacane są bez żadnej zwłoki – od pierwszego miesiąca obowiązywania umowy płacony jest jeden rachunek do przodu i rodzice na pewno nie wydzwaniali na żadne dziwne numery,a także nie sądzę by byli w stanie naruszyć w jakiś magiczny sposób punkt regulaminu, którego VM nie jest w stanie mi podać.
– nie otrzymaliśmy żadnej informacji o nakładaniu blokady, żadnego smsa, listu, maila,
– numery mają wyłączone wszystkie usługi, są całkowicie nieaktywne.
Zależy mi na rozwiązaniu tej sprawy ze względu na obowiązującą umowę i konieczność opłacania abonamentu, a także ze względu na to, że jeden nr jest w rodzinie 20 lat i jego zmiana będzie bardzo skomplikowana.
Będę ogromnie wdzięczna za każdy pomysł i radę!

#prawo #uke #telefony #afera