Pisałem kilka dni temu, że…

Pisałem kilka dni temu, że kupując NOWY telefon w mediaexpert dostałem model z ekspozycji (tak nie włączyłem go w sklepie; działał w trybie demo, brak możliwości powrotu do ustawień fabrycznych).
Wczoraj z nastawieniem pełnym serdeczności, zrozumienia i życzliwości pojechałem załatwić sprawę.
Poprosiłem kierownika, przedstawiłem się z uśmiechem i spokojnym głosem mówię:

-Byłem u was w środę, zostałem dobrze obsłużony, kupiłem telefon modelu x. Niestety sprzedający dał mi model z ekspozycji, o czym świadczy to i to. Wiem, że pewnie wynikało to z tego, że był zmęczony, miał gorszy dzień lub po prostu się pomylił, co każdemu się zdarza. Błąd, ludzka sprawa. Jestem tu dziś u pana żebyśmy ze spokojem mogli go naprawić.

Menager był wyraźnie zaskoczony, czekając cały czas kiedy się zacznie jatka. Nie zaczęło się nic, wręcz przeciwnie, zapytałem jak się pracuje, jak ruch w długi weekend itp.

Finałem dostałem nowszy model z zajebistym rabatem i w gratisie słuchawki za 180 zł, które dosłownie chciałem kupić do biegania, w momencie zakupu pierwszego telefonu, ale trochę było mi szkoda kasy !

„dobre, życzliwe nastawienie względem całego, nie tylko ożywionego, otoczenia, to coś wspaniałego( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dziękuję bardzo koledze @PanHeniek45 za pomoc i gotowość pomocy

#telefony #czujedobrzeczlowiek i troche #buddyzm